سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 22:15 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

مدیریت دانلودهای شبانه و انجام عملیات های زمان بندی خاص با Bidaar 1.45

 

استفاده مفید از زمان و برنامه ریزی برای آن همواره برای کسانی که ارزش واقعی زمان را میدانند مورد توجه خاصی قرار داشته است. بدیهی است برنامه ریزی و استفاده از زمانهای مرده و بلا استفاده مانند زمانهایی که پشت سیستم خود نیستید، همچنین زمان خواب و حتی زمانهایی که در مسافرت هستید و دسترسی به سیستم خود ندارید میتواند مقدار زیادی از آن زمانهای مرده را زنده کند. از این رو نرم افزار بیدار به منظور انجام عملیات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازی مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمایشگر، اجرای برنامه و ریبوت کردن مودم ADSL در زمان یا دوره زمانی خاص طراحی شده است.
 یکی از کاربرهای مهم این نرم افزار برای مدیریت دانلود های شبانه و یا انجام عملیات نرم افزاری خاص (بطور مثال انجام آنالیز و محاسبات) در زمانهای تعیین شده می باشد. با نرم افزار فارسی بیدار شما می توانید برنامه ریزی نمایید که سیستمتان در ساعت مقرر روشن شده و مودم ADSL شما را Restart کرده و آن را با اکانت شبانه بالا بیاورد و همچنین عملیات دانلود شما را انجام داده و در نهایت سیستم را در ساعاتی خاص خاموش نماید!
 این نرم افزار دارای محیط کاربری کاربر پسند و کاملا فارسی (تاریخ شمسی) می باشد، حافظه بسیار کمی را اشغال کرده و میتواند بطور قابل حمل (Portable) نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای نصب و استفاده از آن نیازی به داشتن سطح دسترسی Admin سیستم نمی باشد.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 22:28 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 

تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته Webcam Surveyor 1.9.2 build 561

آیا می خواهید هنگامی که پای کامپیوتر خود حضور ندارید ، از اتفاق هایی که می افتد با خبر شوید ؟ آیا می خواهید کامپیوتر محل کار خود را به یک دوربین مدار بسته پیشرفته تبدیل نموده و از هزینه های جداگانه ای که می بایست برای خرید و نصب دوربین انجام دهید ، جلوگیری نمایید ؟

Webcam Surveyor نام یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی است که با نصب آن بر روی ویندوز خود می توانید به وسیله ی ابزارهای مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد اقدام به ضبط فیلم های در حال پخش نمایید . با استفاده از سیستم اخطار پیشرفته ی این نرم افزار هنگامی که حرکت یا تکانی در محیط تحت پوشش دوربین انجام گیرد ، برای شما ایمیلی با مضمون اینکه در محیط ممنوعه تان کسی یا چیزی وارد شده است ، ارسال می گردد . علاوه بر این با در اختیار داشتن یک سرور اف تی پی می توانید Webcam Surveyor را به گونه ای تنظیم کنید که عکس های تهیه شده از محیط به صورت خودکار آپلوده شده تا توانایی مشاهده آنها را از هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارید‌ ، داشته باشید . تمامی ویدیو هایی که توسط این برنامه ضبط می گردند در فرمت AVI ذخیره شده و این امکان را به شما می دهد تا ضمن حفظ کیفیت ، قادر به ضبط حجم زمانی بیشتری نسبت به سایر فرمت های تصویری باشید . بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته Motion Capture که به شما کمک می کند تا از کل لحظات ضبط شده به سادگی بخش هایی را که با ورود اشخاص و یا تکان خود اشیا همراه بوده است پیدا نموده و در وقت خود به منظور بازنگری کل ویدیو صرفه جویی به عمل آورد یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد .

 برخی از ویژگی های کلیدی Webcam Surveyor 1.9.2 build 561 :
- استفاده کاربری آسان و شروع فرایند ضبط تنها با فشرده دکمه “Start video capture
- ذخیره ویدیو ها در بالاترین کیفیت ممکن
- ذخیره سازی ویدیو های ضبط شده در چندین و چند فایل مختلف که باعث می شود بتوانید فرایند ضبط در به صورت ۲۴ ساعت و بدون وقفه انجام دهید .
- قابلیت استفاده از وبکم های HD با تصاویری به بزرگی ۳ مگاپیکسل
- امکان زمانبندی کردن فرایند آپلود ویدیوهای ضبط شده و یا تصاویر گرفته شده بر روی سرور FTP
- توانایی بزرگنمایی دیجیتال با کم ترین افت کیفیت
- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 17:1 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود Simfatic Forms v3.2.1.252 - نرم افزار ساخت فرم برای وب سایت

کاربرانی که نیازمند ایجاد فرم هایی برای وب سایت هستند ولی دانش برنامه نویسی ندارند می توانند با استفاده از نرم افزار Simfatic Forms به آسانی فرم های سفارشی برای وب سایت خود ایجاد کنند. در این نرم افزار آپشن های پردازش فرم تعبیه شده است که شما می توانید از آن ها فرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. این نرم افزار دارای یک واسط کاربری گام به گام است به همین جهت شما می توانید به سرعت و در چند مرحله ساده فرم مورد نظر را ایجاد کنید. در این نرم افزار قالب های فرم از پیش ساخته شده ای موجود است که شما برای صرفه جویی در زمان می توانید آن ها را به کار ببرید و سپس آیتم های مورد نظر خود چون نام و نام خانوادگی، ایمیل، آدرس و ... را به آن اضافه کنید و یا حتی خیلی راحت می توانید ظاهر فرم را با انتخاب فونت، رنگ فونت و رنگ پس زمینه، به سلیقه خود تغییر دهید. آپلود فرم ساخته شده بسیار سریع خواهد بود. همچنین این نرم افزار به صورت خودکار جداول پایگاه داده مورد نیاز برای فرم طراحی شده را ایجاد و به روز رسانی می کند و به این ترتیب امکان ذخیره اطلاعات فرم ها در دیتا بیس را فراهم می آورد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Simfatic Forms:
- ایجاد سریع فرم ها
- دارای ویرایشگر WYSIWYG انعطاف پذیر
- بسیار آسان
- ایجاد جداول فرم ساخته شده در پایگاه داده و به روز رسانی آن ها
- پشتیبانی از دیتا بیس MySQL
- تجزیه فرم از وب سایت
- ارسال خودکار پاسخ
- امکان استفاده از قابلیت Captcha
- واسط کاربری ویزارد گونه
- امکان ارسال مستقیم فرم ساخته شده به هر تعداد آدرس ایمیل
- امکان سفارشی کردن ایمیل با استفاده از قالب های ایمیل موجود
- امکان سفارشی کردن ظاهر فرم
- آپلود سریع فرم ایجاد شده
- قابلیت ایجاد ایمیل های متنی
- و ...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:40 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود اینترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب،نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اینترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.
 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 19:34 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

DSL Speed نام نرم افزاری از شرکت QiBing Software می باشد که برای افزایش سرعت اینترنت و کنترل پهنای باند کاربرانی است که از سرویس های ADSL, G.lite,IDSL,SDSL برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند . این نرم افزار با متدهای پیشرفته ای که از آنها سود می برد باعث می شود سرعت اینترنت کاربر تا حد قابل قبولی افزایش یابد . البته لازم به ذکر است که شما نباید از این نرم افزار انتظار معجزه داشته باشید و باید در حد سرعتی که از ISP خود اشتراک میگیرید ، راضی باشید . امیدواریم با این نرم افزار بتوانید در این وضع نابسامان سرعت اینترنت ، کمی از وبگردی در اینترنت لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 10:0 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

آیا شما اینترنت پر سرعت دارید؟

آیا م خواهید مطمئن شوید که سرعت اینتر نت شما همانی است که هزینه ان را پرداخت می کنید؟

آیا می خواهید سرعت اینتر نت خود را خیلی راحت و بدون درد سر چک کنید؟

با مراجه به سایتی که لینکش در ادامه مطلب است جواب تمام آیا های خودتان را بگیرید.

ادامه در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 26896
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1